Sunday 17 July 2011

al kisah.............

Kisah bermule ngn sorg member aku nie…hobi ye ngail..ngail xkire mase.sampai satu mse 2 ngah musim exam,sempat ag g ngail…kesimpulannye mase dk kt laut byak ag dr duk kt darat..minat punye pasal katekan.emmm..bia la kije ye..sebenarnye aku xthu nk merepek ape ag nie.bab cter orang kan..bukn cter aku.tp ats prmintaan ye,aku wt la..tkut ad y “nyetok” merajuk…hahahahaha…xd idea la nk mengarang panjang2…tgok je la gambar nie erk..aku bkan nye ajin sgat nk mengarang sebenarnye,,hik3…



ni la member aku....teke umo bpe???? 

kt bwah ni plak tempat tdo ikan2 y ye ngail..udang pun ad....

ikan pe 2 erk????aku xknl nme2 ikn nie..

ni la udang..p udang ape erk??????udang galah kot...

cntik kn??????hehehehehe...


ukes..2je y aku mampu wt tok membe aku..lau tak puas ati comment je la..kritikan dtrime ngn ati y terbuke...
"saye budak bru blajar"..hehehehe..da...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...