Saturday 17 December 2011

kisah cinta ku...


Mule2 aku bercintan-cintun n berkasih sayang nie pas aku habis spm..sbb boring dk kt umah, tetibe datang la seruan tu..sblum 2 ad gak perasaan tu..p xd la sampai ke tahap maksima.sikit2 je la..bab xduk kt umh kan..xsempat nk pk…perasaan kasih sayang aku nie wujud ble ak kt umah je…
J first time aku berkasih syang ngn makhluk nie bulan 3 thun 2009..p xlme…stakat 4 bulan je.sempat la tmnkan aku time cuti pas aku hbis asasi. Xthu la si die nie mghilang kemane..p xp la..nasib bek ad pengganti. Ad ag 2 makhluk len muncul.. ble da berdue msti la ad yang dengki kn..hehehe..mereka la y jd pnememan hidup aku.p y slh satu dr mereka nie ad pnyakit plik skit..penjeles  kuat 2..ngn si die nie pun aku bthan stakat 4 bulan je..pas 2 xthu die mghilang kemane.xd jdoh la 2 kan...huhuhuhuh....bukan slah aku taw..tinggal la sorg je buah ati aku nie. Maka bermaharajalela la die kan..bab da xd persaingan..xp la.asal aku ad tman pun da kire ok.leh isi mase lapang ngn die..hehehe..tp baru2 nie, muncul plak 2 makhluk bru..skali tgk cm same.p bkn adik bradik.mak bapak len. Korang nk knl x keksih-kasih aku nie??? Nk???????? Ok..aku tunjuk kt bwah…..


::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::

tol ke nk tgk?????
mlu la...


::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::


ye la aku tunjuk...

::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::



nie first love aku....hehehehe
p da xd....huhuhu...



strusnya y nie.y perangai nye plik sikit dr buah ati aku y len....
da xd gak..huhuhu....



pas 2 y nie...y nie xbyak krenah sgt.biase2 je...
y nie ad ag kt umah....hrap2 si die nie xtgal aku cm y len la kan,,huhuhu...



nie y mak bapak len...p skali tgk cm adik bdik kn...hehehehe 



ok...stakat nie.2 je la kisah hidup cintan-cintun aku.....CAW>>>>>>>>

4 comments:

  1. peh..yg dlm bakul tu mmg smart!...kembang mekar bulunye...

    ReplyDelete
  2. mkasih.....mr good......memg y 2 smart..p da ilang.xthu pe statusnye......

    ReplyDelete
  3. klu hilg statusny mesti Married coz beliau pergi cari teman hidup..sama la ngn sy..adik sy hilang minggu lepas..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...